Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Karaman Valisi Çiçek, Sudurağı’nda Şükür Duası Programına Katıldı 

Karaman Valisi Hayrettin Çiçek, Sudurağı Beldesi’nde kış mevsiminin bereketli geçmesi

Karaman Valisi Hayrettin Çiçek, Sudurağı Beldesi’nde kış mevsiminin bereketli geçmesi vesilesiyle düzenlenen “Şükür Duası” programına iştirak etti. Sudurağı Belediye Başkanı Mehmet Gül’ün ev sahipliğinde gerçekleşen etkinlikte, İl Müftüsü Faruk Gürbüz tarafından dua edildi.

Vali Çiçek, ev sahipliği için Belediye Başkanı Gül’e teşekkürlerini iletirken, kış aylarındaki yağışların tarımsal üretim için olumlu olduğunu vurguladı. Çiftçiler için verimli bir sezon dileğinde bulunan Vali Çiçek, programda İl Emniyet Müdürü Mehmet Turhan, Defterdar Aliaddin Karpınar ve İl Tarım ve Orman Müdürü Hatice Bulut ile birlikte yer aldı.

 Karaman Valisi Hayrettin Çiçek, Sudurağı Beldesi’nde kış bereketine şükretmek amacıyla düzenlenen programa katıldı. Vali Çiçek, çiftçiler için bereketli bir sezon diledi.