Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Karaman Valisi Çiçek, Kâzımkarabekir’de Şükür Programına Katıldı 

Karaman Valisi Hayrettin Çiçek, AK Parti Karaman Milletvekili Selman Oğuzhan

Karaman Valisi Hayrettin Çiçek, AK Parti Karaman Milletvekili Selman Oğuzhan Eser ile birlikte Kâzımkarabekir ilçesinde düzenlenen “Rahmet ve Bereket için Şükrediyoruz” programına iştirak etti. Kış mevsiminin bereketli geçmesi dolayısıyla düzenlenen etkinlikte, öğle namazının ardından şükür duası edildi ve katılımcılara yemek ikramı yapıldı.

Vali Çiçek’ten Üreticilere Bereket Temennisi

Program sonunda açıklamalarda bulunan Vali Çiçek, bu yıl kış mevsiminin Karaman genelinde verimli geçtiğini vurgulayarak, yağışların üreticiler için hayırlı ve bol kazançlara vesile olmasını temenni etti. Vali Çiçek, organizasyonun düzenlenmesinde emeği geçenlere teşekkür ederek, birliğin ve beraberliğin daim olması, her türlü afetten korunma ve hasat mevsimine aynı şükür ve sevinçle ulaşma dileklerini iletti.

Programa Kâzımkarabekir Kaymakamı Mücahit Zıvlak, İl Genel Meclisi Başkanı Ali İhsan Alanlı, Kâzımkarabekir Belediye Başkanı Durmuş Demir, İl Özel İdare Genel Sekreteri Ali Yener Terlemez, ilçe kurum amirleri, AK Parti Merkez İlçe Başkanı Süleyman Kazanç, muhtarlar ve çok sayıda vatandaş da katıldı.

 Karaman Valisi Hayrettin Çiçek, Kâzımkarabekir’de düzenlenen ‘Rahmet ve Bereket için Şükrediyoruz’ programına katıldı. Vali Çiçek, kış mevsiminin verimli geçtiğini belirterek üreticilere bol kazanç diledi.