T.C. Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı, 16 Mayıs Ulusal Erişilebilirlik Günü dolayısıyla yaptığı paylaşımda, toplumun her kesimine ulaşan çalışmalarıyla kimseyi geride bırakmayan bir anlayış benimsediklerini belirtti. Bakanlık, eğitimden üretime, ulaşımdan iletişime kadar her alanda imkanları eşitleme gayretinde olduklarını vurguladı.
Bakanlığın NSosyal platformunda yayınlanan mesajda, herkes için erişilebilir bir Türkiye inşa etme hedefi öne çıkarıldı. Bu yaklaşımın, toplumun tüm bireylerine eşit fırsatlar sunmayı amaçladığı ifade edildi. Ulusal Erişilebilirlik Günü’nün kutlandığı mesajda, ‘#HepBirlikteErişilebilirlik’ etiketi kullanılarak birlik ve beraberlik mesajı verildi.
T.C. Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı, 16 Mayıs Ulusal Erişilebilirlik Günü’nde yaptığı açıklamada, toplumun her kesimine ulaşan çalışmalarıyla kimseyi geride bırakmayan bir anlayış benimsediklerini ve eğitimden üretime kadar her alanda imkanları eşitleme gayretinde olduklarını belirtti.

