Karaman Belediye Başkanı Savaş Kalaycı, Anneler Günü dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Kalaycı, başta şehit ve gazi anneleri olmak üzere tüm annelerin bu özel gününü kutladı.
Sosyal medya platformu Twitter üzerinden yaptığı paylaşımda Kalaycı, sevgiyi en çok hak eden, en özel varlıklar olarak tanımladığı annelere hitap etti. Cennetin ayaklarının altına verildiği annelerin varlığının önemine vurgu yapan Kalaycı, “İyi ki varsınız, var olunuz” ifadelerini kullandı.
Başkan Kalaycı, mesajının devamında tüm annelerin Anneler Günü’nü kutlayarak, bu özel günün sadece bir günle sınırlı kalmaması gerektiğini, her günün anneler için kutlu olması temennisinde bulundu.
Karaman Belediye Başkanı Savaş Kalaycı, Anneler Günü vesilesiyle şehit ve gazi anneleri başta olmak üzere tüm annelere sevgi ve minnet dolu bir mesaj göndererek günlerini kutladı.

